Панаира на Vira

юли 28, 2008

Новата игра „Филмов билет“

Filed under: Популярни — Етикети:, , — Диана @ 2:31 pm

 

Станислав ме покани да участвам в играта „Филмов билет“. По почина на момченцето, което получи вълшебен билет в „Последният екшън герой“, влезе във филма и се запозна с Арнолд Шварценегер, Станислав пита в кои четири филма би искал да „влезе“ всеки от нас. Ето моят избор:

Цар Лъв – заради вдъхновяващите песни. Заради благородния цар Муфаса, който каза на детето си: – Симба, светът, който виждаш, съществува благодарение на равновесието в него. Запомни това и уважавай всички живи същества, защото всички сме свързани във Великия кръговрат на живота.
Искам да видя как слънцето изгрява над африканската савана и огрява с лъчите си огромните Лъвски земи. Как всички животни препускат устремени в една посока – към слънчевата, лъвската скала, за да споделят радостта от раждането на своя бъдещ цар. Обединени, горди, че са част от Великия кръговрат на живота.
Ако трябваше да избирам само един филм, щях да избера този.

В Старгейт определено искам да попадна, даже бих останала там, също като героя – Даниел. Бих живяла в такова общество – с прости правила. А и толкова близо до митовете за Ра, до историята, до екзотиката, до фантастиката. Ще бъда очарована да вляза там, да се преборя със същите предизвикателства, да изживея същите вълнения. Да премина през звездната врата.

Пришълците – втората част на Пришълеца – бих попаднала на мястото на Сиджърни Уивър. В този филм най-много ме е впечатлило как тя се грижеше за онова оцеляло момиченце – Тритон. Как не го пусна нито за миг и накрая, когато всичко се рушеше и избухваше, се върна да го спаси. Бих се срещнала дори с Пришълеца заради тези изживявания.

И накрая, Отвъд граници – един филм с Анджелина Джоли и един актьор, на когото не знам името. Двамата бяха мисионери, спасяваха човешки животи в бежански лагери. Пътищата им постоянно се събираха и разделяха, а любовта между тях беше много силна и истинска – всеотдайна, жертвоготовна. В такъв филм също искам да вляза и да усетя героизма, съдбовната любов.

Станиславе, позволи ми накрая да кажа какво мисля за верижните игри, понеже често се прокрадва мнението, че те са привилегия на хората със стаден инстинкт и че трябва да страним от тях, ако искаме да сме „сериозни блогъри“. Това ме разсмива, защото първо, не мисля, че е нужно да се създават и налагат някакви стандарти за блогър и блогърство. И второ, защото моята позиция е, че блогът е средство за общуване, а не някакъв паметник с изсечени на него заветни мъдрости, колос, който ще пребъде във вечността.
На Светла също съм обещала да се включа в една игра и още не съм го направила, но се надявам, че тя е търпелива, познава ме и ще ми го прости.

Каня ви да се включите: Деничеро, Вили, Жени и Яна. Нарушавам малко правилата ти, Станиславе, защото искам да поканя и още двама души – Светла и един Елф – киноманиак.

16 Коментари »

  1. Така един филм, за който не знаех ще бъде изгледан – Отвъд граници. 🙂
    Иначе мерси, че откликна на поканата.
    Поздрави!

    Коментар от ssk — юли 28, 2008 @ 3:04 pm

  2. Аз пък от твоите май нито един не съм гледала 😀

    А, не, извинявай, поправих се – гледала съм Кръстникът и Боговете сигурно са полудели :mrgreen:

    Коментар от Диана — юли 28, 2008 @ 3:31 pm

  3. Благодаря за поканата! :))

    Актьорът партниращ на Анджи се казва Клайв Оуен 😉

    Моите четири филма, без да се впускам в дълбоки обяснения са:

    4) H.E.A.T

    В ролята на Нийл МакКоули (Робърт де Ниро) – с удоволствие след цялата гонка, бих поел куршумите на Винсън Хана (Ал Пачино)…

    3) Пришълци

    Но не в ролята на Сигърни Уивър 😉 Може би на мястото на Майкъл Бийн. Но тръпката от всичките тия цвърчащи гадини… абе Джеймс Камерън ще успее да ме режисира добре 😀

    2) Moulin Rouge!

    В ролята на Юън МакГрегър разбира се… и повече от един път, защото: „The greatest thing you’ll ever learn is just to love and be loved in return…“

    1) Braveheart

    Но като цяло… във всеки един филм, чийто саундтрак е композиран от Ханс Зимър 😀

    П.П. Надявам се съм спазил структурата на играта ;))

    Коментар от Le_Grand_Elf — юли 28, 2008 @ 3:36 pm

  4. Беше отишъл като спам :mrgreen:
    От твоите само Мулен Руж не съм го гледала.
    Ако искаш да спазиш всички правила (но не е задължително), сложи го в твоя блог и покани други четирима да продължат. Не знам какво ти е отношението към верижните игри, но не можех да не поканя един киноманиак да каже в кои филми иска да влезе. И даже съм изненадана, че три от тях съм гледала 😀

    Коментар от Диана — юли 28, 2008 @ 3:49 pm

  5. Цар лъв и Старгейт съм гледала, но другите два май не. Ще се включа и аз с моите, но съм в отпуск и всичко, за което може да се сети човек (освен за почиване) правя тези дни. Разбръчках НАП и НОИ, че имам неща за оправяне и съм решила да свърша с всичко тези дни и другата седмица наистина да почивам. И абсолютният свят ме чака! 😉

    Коментар от вили — юли 28, 2008 @ 10:23 pm

  6. А аз се чудех защо те няма 😀
    Затова пък Астилар се завърна 😀

    Коментар от Диана — юли 28, 2008 @ 10:43 pm

  7. Тук съм. Все още съм в Пловдив. Най-много за ден, два да отидем до Копривщица и да отпразнуваме рожденникът(брат ми) и после пак тук. В края на август ще замлъкна за по-дълго(нямам лаптоп все още) и не се виждам как ще ви изчитам. Астилар не е ли на море? Получих морски поздрави и мислех, че е още там. 😉 😉

    Коментар от вили — юли 28, 2008 @ 11:20 pm

  8. Астилар ми писа в блога, така че явно поне зала е намерила. 🙂

    Коментар от ssk — юли 29, 2008 @ 1:38 am

  9. 😀 😀

    Коментар от Диана — юли 29, 2008 @ 1:33 pm

  10. Почна да ми става трудно да следя кой участва в играта…

    Коментар от ssk — юли 29, 2008 @ 4:09 pm

  11. Ми то нямат проследяване тези игри 😀
    Сега ще видиш, като се завърти колелото. Но през bg.wordpress.com – там ще се появят всички, освен тези от блоговете на други платформи.

    Коментар от Диана — юли 29, 2008 @ 4:22 pm

  12. […] Posted by вили under лични, музика | Етикети: разни |   Ето, Диана моят отговор на играта филмов билет – за филмите, в […]

    Pingback от ЖИВОТ ВЪВ ФИЛМ? « ВИЛИ — юли 29, 2008 @ 5:53 pm

  13. Имат си те проследяване. Все още успявам. 🙂

    Коментар от ssk — юли 29, 2008 @ 8:06 pm

  14. Ама вземи им направи един списък с линкове, за да можем и ние да ги следим или пък направи класация на филмите. Ю кен ду ит, мен 😉

    Дид, а за котето от оня кораб няма ли да кажеш нещо, не е честно само момиченцето да споменаваш 😉 Обаче в Старгейт и аз бих искала да вляза 🙂 . Вероятно янма да е на мястото на Даниъл, щото искам да се запозная с него 😉

    Коментар от Svetlina — август 4, 2008 @ 10:18 am

  15. Котките не са ми чак такава слабост, като на теб. Особено откакто вече четвърти месец лекувам Анди от онова котешко одраскване!
    Обаче снощи котето на съседите се беше качило на дървото пред нашия балкон и не искаше да слезе. Всъщност, оказа се, че е стояло там целия ден – без вода и храна. Един рижав котарак го уплашил. Съседите бяха изнесли стълба, мъжът се качи на дървото, но колкото повече се приближаваше, толкова повече котето бягаше от него и той се отказа. Сутринта видяхме, че е слязло, но не разбрах дали си го прибраха. Иначе това е единственото коте, на което разрешавам да ми ходи по балкона и очите му да светят в тъмното през прозореца на нашия хол. 😀

    Коментар от Диана — август 4, 2008 @ 1:30 pm

  16. Ха, много е интересно да познаваш Диана. Постоянно те изненадва. Последното, което очаквах от нея е филм като Пришълеца. И само тя би поискала билет за „Отвъд граници“ – вместо да си пожелае луксозно място, иска да тъне в прахоляк и жега, за да помага на другите. Интересен човек – интересен набор от филми.

    Коментар от vilford — август 6, 2008 @ 9:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

