Панаира на Vira

юни 3, 2008

Една отчетна и от мен

Filed under: дневник — Етикети:, — Диана @ 1:42 pm

„Пренаписах“ адресите на всички по-стари постове, защото не можеха да се отварят. Отне ми доста време, но поне си припомних какво съм писала. Там, където е имало връзки, вече няма да ги има.

Категориите ми „не работят“. Някой има ли представа как се сменят техните адреси, или да пиша до WordPress? Не че е толкова важно, но един блог, на който половината му неща не работят, мен би ме подразнил.

Седим си вкъщи с Анди от вчера. Той е с червено гърло и температура. Не се спира обаче и все иска да излиза навън.

Имаме проблеми и с интернет-а. Вчера три пъти идваха техници у нас и ми искаха стол да оправят кутиите във входа. Връзката ту се стабилизира, ту се скапва. Не може да се разчита на нея. Та и това ме дозабави.

И ремонтът в съседите отгоре тече с пълна сила – къртене, тропане, истинска лудница.

И още две неща – едното интересно, другото – поредната ми дилема:

Вижте този пост на LeeAnn. (Това е интересното.)

Ето и дилемата: Уникални или универсални? (Ако на някой му се четат подробности, ето тук.)

18 Коментари »

  1. Писах на WordPress. Надявам се бързо да отстранят проблема с неотварянето на категориите. Видях във форума им, че и други са го имали, писали са и е бил отстранен 😀

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 2:33 pm

  2. Червеничкото гърло вкъщи го лекувахме така:
    пъхаш лимон под вода примерно в някаква тенджерка и с нож правиш линийки по кората, за да му излязат не-знам-какви-си-масла. Стои във водата половин час минимум. После натопяваш тензух в лимонената вода и правиш компрес. Отгоре връзваш вълнено шалче и стоиш така само час. Не знам дали помага лимонът, но шалче на врата не е излишно 🙂
    И чайче от лайка 🙂 Или липа. Или шипки 🙂 А направо може на баща ми специалния микс от горски плодчета, ама нямам в София 😦
    Помага и гуш от мама, играчка от батко, позволение и ти да се качиш на столчето като техниците и да разгледаш поне отдалече кутията, за да помогнеш на мама.
    Някой ми каза, че срещу преподаватели по химия помааг ученето, така че отивам да си мъча. И винаги си повтаряйте:
    комплексоните са полидентантни лиганди!

    Коментар от Svetlina — юни 3, 2008 @ 3:16 pm

  3. Категориите се оправят по сходен начин с постовете – „Управление -> Категории“, отваряш ги за редактиране една по една, не променяш нищо, само натискаш „Редактиране на категория“. Възможно е и от съпорта да ги оправят, въпреки че аз така и не дочаках отговор. Може да съм объркал нещо. 😦

    Коментар от Daggerstab — юни 3, 2008 @ 3:50 pm

  4. Daggerstab, виж тази тема: http://en.forums.wordpress.com/topic.php?id=28947&replies=21
    Накрая Стрейнжъра пише, че всичко е наред след намесата на съпорта. От поддръжката пък пишат, че ги оправят един по един проблемните блогове, затова трябва да им пратиш писмо (почти накрая – в жълтото каре е това).
    При мен в редактирането на категориите не дава смяна на адреса, само за публикациите. Но явно това с адресите си е недостатък на платформата, който трябва постепено да отстранят. 😀

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 4:31 pm

  5. Светлинке, тя нашта лекарка докато ми ги изреди тези неща, предпочита да си ми изпише един хубав антибиотик, та и тя да си е спокойна. Пък и не иска да ни вижда всеки ден и да ни преслушва. За сравниние предишната ни лекарка не само ни преслушваше всеки ден при такива проблеми, но и идваше да ни преслушва вкъщи. Обаче сега сме при тази. По-голям привърженик на лекарствата от нея не познавам. Не смея и да пренебрегна предписанията и обаче, защото на два пъти нещата се задълбочиха.
    Тези работи с лимона не ги знаех. Ще взема да ги пробвам като допълнение към антибиотика 😀 Наистина компреси отдавна не съм правила. От мойто детство имам неприятни спомени от тях. 😦
    Чайчетата и гушкането се подразбират! Благодаря, че си загрижена! Целувки ти праща и Анди, който чака да ме смени на компютъра! 😀

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 4:47 pm

  6. Някои от категориите ми са започнали да се отварят! 😀 😀 😀

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 4:49 pm

  7. милия малък принц … много гушки и от нас с Деничето

    Коментар от deni4ero — юни 3, 2008 @ 5:12 pm

  8. И ние в къщи сме на съшото дередже и понеже сме след оперзция, пък и имаме бебе направо ни дадоха „биопарокс“.
    иначе аз ги ликувам с хомеопатия, ама сега не ми дадоха.
    За проблема ти с блога, Графа се оплака от същото и го реши, прескочи при него да видиш как.
    А на темата , аз съм за уникалните, конфекциите не ме привличат!
    Поздрави

    Коментар от Светла — юни 3, 2008 @ 6:44 pm

  9. Светле, Биопарокс за пиене или този, който се пръска в гърлото? За колко време ще се възстанови детенце от операцията?
    На нас хомеопатията не ни действа много. Предполагам, че е заради онези храни, които трябва да се избягват при лечение с хомеопатия, а ние продължаваме да си ги ядем. Например какаото.
    Да, и аз съм за уникалните, обаче…

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 8:24 pm

  10. Деничеро, нагушках го! 😀 😀 И на вас пращаме целувки – виртуални – да не ви заразим!

    Коментар от vira111 — юни 3, 2008 @ 8:26 pm

  11. Мисля си, че правилно си го казала – една творба е писана от един човек с едни чувства и емоции, които биха се доближили да нечии други, но не точно на същата честота. Това не бива в никакъв случай да те кара да преработваш твоя разказ, само щото на Асан не му харесва, че си обрисувала вечно зления кипарис, а не дебелата сянка на дъба, примерно. Та и моят глас отива за уникалното и никой да те не убеждава в противното 🙂 Затова светът е шарен, защото сме уникални. Сещам се и за филма „Универсален боец“ с Жан-Клод ван Дал 😉 и ми става гадно от универсалното …

    Коментар от deni4ero — юни 3, 2008 @ 11:06 pm

  12. 10х фор дъ целувките и се оправяйте. Ама разбира се, че ще пие какао и ще приема какаови изделия. Какъв принц би бил, ако не консумираше какао?

    Коментар от deni4ero — юни 3, 2008 @ 11:07 pm

  13. Хайде и от мен нещо полезно. Първия път се дава задължително с приказка за това, как прабългарите го пиели за да стават по-силни. 🙂
    Рецептата е много проста, но изключително ефективна при продължителна употреба – примерно година-две. А най-добре да стане навик за цял живот.
    Ето я: чаша топличка вода с разтворена лъжица мед (по вкус, да е приятно за пиене) преди сън.

    Коментар от Графът — юни 3, 2008 @ 11:57 pm

  14. Пропуснах, а е важно, името звучи авторитетно: медовина

    Коментар от Графът — юни 3, 2008 @ 11:59 pm

  15. Мерси, Графе! Медовината му я правя, но с нея пробутвам и половин лимон (по рецепта на Vilford), та става нещо като натурална лимонада с мед. После ми казва, че бълвал огън от нея, ама я пие 😀

    Коментар от vira111 — юни 4, 2008 @ 7:31 am

  16. Тутакси назначавам Анди за дегустатор на кулинарните ми произведения. Уважавам сочните коментари.
    Ще пробвам и с топла вода по съвета на Графа. Топлите напитки преди сън уж действат успокояващо. Въпреки че като знам на Вальо как му действат въглехидратите… Поне ще расте здраво детето.

    Коментар от vilford — юни 4, 2008 @ 8:07 am

  17. Дано Анди вече да е по-добре, едно голямо гуш и от мен все пак 🙂

    Коментар от Жени — юни 5, 2008 @ 9:36 pm

  18. По-добре е, Жени, виж тук! 😀

    Коментар от Диана — юни 5, 2008 @ 10:35 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

