Панаира на Vira

май 27, 2008

Моят квартал

7 Коментари »

  1. ми, аз тъй, кат’ гледам – те контейнерите ви празни, бре! Кво се оплаквате от милия бат Бойко, че не се справял с боклука 😀

    Коментар от deni4ero — май 27, 2008 @ 2:32 pm

  2. Празни – защото току що ги бяха изхвърлили. Да видиш вчера какви бяха! А двете тоалетни зад тях? Те бяха обектите за снимката, но като рачих да ги снимам отблизо, ми падна батерията. А пейчицата в градинката ни пред блока видя ли я? Това с люлките е друга площадка, където ходя. Анди не се отлепва от тая люлка. Така, както го виждаш, си прекарва един-два часа. На мен даже ми доскучава 😀

    Коментар от vira111 — май 27, 2008 @ 3:39 pm

  3. Ох. 😦
    Голяма мъка са ми тези картини. Нагледах им се.

    Коментар от astilar — май 27, 2008 @ 9:17 pm

  4. А-а, знаеш, че има и хубави, ама днес снимах лошите. И точно днес на площадката имаше багер, камион, спряха ни водата и прочее…

    Коментар от vira111 — май 27, 2008 @ 9:27 pm

  5. Да, знам. Има и хубави, но те са май по-редки и май по-случайни. 🙂

    Коментар от astilar — май 27, 2008 @ 9:37 pm

  6. „Анди не се отлепва от тая люлка. Така, както го виждаш, си прекарва един-два часа.“ Блазе ти! Деница повече от 5 мин на едно място не седи, а, ако е на люлка, тя трябва да люля люлката, а не да се люля на нея.

    Коментар от deni4ero — май 28, 2008 @ 2:06 pm

  7. Много е интересно колко различен изглежда квартала от твоите снимки. Аз го гледам всеки ден, но дори не мога да разпозная някои от местата. Гледната точка е хубаво нещо…

    Коментар от vilford — май 30, 2008 @ 11:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

