Панаира на Vira

май 19, 2008

Единство, творчество, красота



 

15 Коментари »

  1. тва от Южния парк ли е? Много хубави весели снимки …

    Коментар от deni4ero — май 19, 2008 @ 10:43 pm

  2. Видя ли ни 😀
    Това е от днес, но толкова съм уморена, че ги оставих без коментар 😀
    Жени не можа да дойде. Бяхме със Светлина и нейна приятелка/колежка.

    Коментар от vira111 — май 19, 2008 @ 10:47 pm

  3. Видях аз, че си впрегнала горкото студентче за бавачка :-рррррррррррр Много хубаво нещо са парковете и разходките … както и кръчмите …

    Коментар от deni4ero — май 19, 2008 @ 11:00 pm

  4. ;( Направо ми се плаче, ама нали пак ще се организирате, а аз този път ще дам всичко от себе си да дойда…

    Коментар от Жени — май 19, 2008 @ 11:14 pm

  5. Жени, пак ще се организираме! Борисовата градина ни е по средата между Студентски гред и моя квартал – някой почивен ден. 😀

    Деничеро, то горкото студентче просто си има дарба да забавлява децата 😀

    Коментар от vira111 — май 20, 2008 @ 7:46 am

  6. Винаги съм си представяла Малкия принц на Екзюпери точно като Анди !!!
    А „портрета“ на Анди на кого е дело – негово или на Светлинка…?

    Коментар от Павка — май 20, 2008 @ 2:03 pm

  7. На Светлинка! Но как позна, че е портрета на Анди! Тя донесе тебешири с намерение да изрисува парка. Но нямаше толкова време и разкраси само околните маси и столове. Анди и помагаше – най-вече с идеи. 😀

    Коментар от vira111 — май 20, 2008 @ 2:29 pm

  8. хе, и аз се сетих за Малкия принц, като видях рисунката 😀

    Коментар от deni4ero — май 20, 2008 @ 3:22 pm

  9. Да, прилича, прилича. Ако го чуете и как говори – понякога точно като него 😀

    Деничеро, къде ти е снимката? Коментарите ти се появяват без образ!

    Коментар от vira111 — май 20, 2008 @ 4:34 pm

  10. ми все забравям да „влезна“, като преглеждам кментарите … щот’ съм мързел, а и Деничето все ме гони от рс-то, та … нямам толквоа време 😀

    Коментар от deni4ero — май 20, 2008 @ 5:01 pm

  11. Аз пък се сещам за това как обявили конкурс за рисунка на малкия лорд Фаунтлерой и спечелило дете, което го нарисувало рус, синеок, къдравичък 🙂 Та по темата – днес бях детегледачка на Сейлър Муун и кака й и сме рисували с моливи – чудо на чудесата стана 🙂 А Анди е много повече от Малкия принц – никой не се смее на талази, така както го умее младежът 🙂 А и разбира от антени 🙂 Айде, няма ме – тая нощ ще се учи за изпит.

    Коментар от Svetlina — май 20, 2008 @ 9:44 pm

  12. След тия комплименти, ако ми кажеш и кой е Сейлър Муун! 😀
    И сериозно – как мина?

    Коментар от vira111 — май 20, 2008 @ 10:49 pm

  13. Ето ти я: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:UK1BPQi1piK-BM:http://i.tomodachi.de/ant/service/ep_guide/sailor_moon_06.jpg
    Питай ме утре вечер или четвъртък сутринта – зависи кога съм будна.

    Коментар от Svetlina — май 20, 2008 @ 11:06 pm

  14. Отчет:
    ставам в 7, лекции в Дървеница, интервю в Слатина, четене на книжка на Плиска (свърших седма 🙂 ), защита на курсови в Дървеница, работа в Студнтски, гледане на две сестрички в Слатина, учене с колежка до 2 часа 🙂 Утре в 9 е изпитът 🙂 Колкото до интервюто – миии, ако ме вземат, ще е чудесно – офертата е страхотна, четвърътк вечерта съм пробно на работа (надали ще се плати, но съм свикнала, винаги правят така, за да имат безплатна работна ръка). И да – с малките рисувахме интериор – русото беше госпожата, която командореше какво да рисуваме аз и кака й 🙂

    Коментар от Svetlina — май 21, 2008 @ 1:19 am

  15. […] отбележа!!! На 20ти с една колежка бяхме в парка с Диана и Анди, обаче не можах да измисля име за “ангажимента” и […]

    Pingback от Жълтурчето — май 28, 2008 @ 2:36 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

