Панаира на Vira

май 11, 2008

Още поляни, слънце, дъга

Светлина, радост, зелена трева

и шарена дъга

в един парк, за който не бях чувала досега!

Голямо благодаря, Светлина, че ме покани на рождения ден на блогчето си!

Както видя, имам някои проблеми с вълнението, но пък не искам да си спестявам вълнения заради тях! Особено хубави вълнения.

Тук са и другите снимки от събитието

Радвам се, че се запознахме на живо. А на тези, които не знаят, ще кажа, че Светлина наистина е светлина (не че съм се съмнявала в това). Яна пък е една зряла жена с прекрасна усмивка. И двете са сърдечни и топли. Въобще не съм се излъгала в тях! Липсваха ми само Деничеро и Жени.

Радвам се също, че се запознах с Калин и Габи от Човешката библиотека. Точно такива са, каквито си ги представях – в най-добрия смисъл. Почитателка съм им заради нещата, които правят. Искрено се надявам някой ден да имам средства, възможности и сили да им помагам истински.

Благодаря ти, Светлина и за това, че ни срещна на живо. По друг повод можеше и да не се престраша. Живея някак си по-изолирано, въпреки че знам, сигурна съм, че нищо не може да замени живото общуване и за пореден път се убедих.

И ми е малко тъжно, че всичките ми приятели са толкова заети и толкова далеч от мен. (batpep, нали искаше да пиша за истинските неща!)

По въпроса, който не можахме много да обсъдим на полянката – как да се казва блогчето ти – предлагам то да се казва Дъга, нищо че е момченце. Може да се казва и Дарко – по асоциация със старото списание „Дъга“. Освен това, като малка, познавах едно момченце от Сърбия, което се казваше Дарко. Веднъж той и брат му и сестра ми и аз си сравнявахме азбуките – сръбската и българската. Те казаха, че нашата е много „разбацана“. Ние се обидихме и им отвърнахме, че тяхната е „разбацана“. Ако някой е чувал сръбската азбука, ще разбере защо сме провели този спор.

П.П. Забравих да добавя най-горе и „озеленени панталони“. Такива неща обаче могат само да ме радват 😀

11 Коментари »

  1. еееееййййййй … и ся кво … ние пасти да ядем, дет не сме били 😦
    Радвам се, че си прекарала хубаво и весело, и слънчево 😀 И кво ядохте освен боза? Аз като една клюкарчица да попитам …

    Коментар от deni4ero — май 11, 2008 @ 5:58 pm

  2. И аз много се радвам за васи слънчевото настроение 🙂
    Много, много ми се искаше да се видим на живо, нооо… някой друг път 😉

    Коментар от Жени — май 11, 2008 @ 6:08 pm

  3. Пасти, пасти – да!
    Ядохме вкусни неща, приготвени лично от Светлина и нейния приятел! 😀
    Жени, следващия път – обезателно! А на Деничеро освен да и се изтърсим всичките на гости… :mrgreen:

    Коментар от vira111 — май 11, 2008 @ 6:33 pm

  4. ХИхихи, Радо много ще се смее като види, че ми е приятел 🙂 . Той просто беше решил да се пише ко-хост и цял ден ми се подчиняваше – ела тук, иди там, носи това, носи мене, надувай балони…
    Колкото до Деничеро… какво ще кажете за един първи юни в Пловдив? Е, Яна тогава леко ще пропусне, но… така за мен ще има повече ядене :mrgreen:

    Коментар от Svetlina — май 11, 2008 @ 7:10 pm

  5. Айде на дългите постовееееееееее: http://vitanova.wordpress.com/Трева/

    Коментар от Svetlina — май 11, 2008 @ 9:07 pm

  6. наздраве от наща маса, къде сия проснахме на поляната у южнио парк, на ващта.

    че сипеме по едно и че си пуснеме да ни пеат айс ъф спейдс!

    ма на живо, не като на орфея.

    Коментар от batpep — май 11, 2008 @ 10:01 pm

  7. добре сте ми дошли 🙂 Тъкмо по новините гледах, че щели и подаръци да раздават на Главната 🙂 Ще се редим заедно :mrgreen:

    Коментар от deni4ero — май 11, 2008 @ 10:08 pm

  8. Деничеро, Светлина, това е много хубава идея и представете си, че се осъществи! На мен ми се пътува с влак 😀

    Batpep, вие на концерта ли бяхте? Хайде следващия път свиркайте на наща маса да ги обединим в някой парк! 😀

    Коментар от vira111 — май 11, 2008 @ 10:15 pm

  9. Тутуфтутуф, тутуфтутуф… чувам го вече 🙂 Освен това първи е неделя 🙂 Няма оправданиеееееее, ще се ходи за безплатни подаръци! Дали ще ми дадат балонче-заек, ако си обуя шарените чорапи?

    Коментар от Svetlina — май 11, 2008 @ 10:55 pm

  10. Много сте лоши значи… На първи юни, а… Гледате всячески да се отървете от мен! Пфу!

    Коментар от Мицева — май 11, 2008 @ 11:18 pm

  11. Няма да се отърваваме от теб, но ти тогава ще си мнооого заета! 😀

    Коментар от vira111 — май 12, 2008 @ 10:04 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

