Панаира на Vira

май 7, 2008

ЩЕ СЪДЯ ВЕСТНИК УИКЕНД

Вестник Уикенд, както разбирам от единствения им брой, който съм виждала, е жълт вестник – толкова жълт, та чак пуска черно по пръстите. На 26.04.2008г. разбрах, че са ми откраднали цяла статия от блога, без да ме попитат, без да посочат името ми или пък адреса, от където са я взели. Ето тази:

МАРГРЕТ НИКОЛОВА ИЛИ ДА СЕ ДОКОСНЕШ ДО ЛЕГЕНДА

Само са сложили думите ми в кавички и пред кавичките пише: „Близка на певицата разказва“ – все едно, че съм го разказала специално на тях! „Автор“ на статията им е някой с безличното име Иван Георгиев. Освен това е объркал нещо много важно (от глупост и недоглеждане или нарочно – за по-голяма сензация) и това много ме подразни: Написала съм, че Виктор се роди на рождената дата на загиналата дъщеря на Маргрет Николова. Те (отгоре с големи букви) са написали, че се е родил в деня, в който е загинала дъщеря и. Ето, вижте и „тяхната“ статия:

27 Коментари »

  1. Съди ги! Ще ти бъда свидетел, че статията е твоя и много по-предишна от тяхната.
    Нека покажат писменото ти съгласие за публикуване на статията при тях.
    Ако мога да ти помогна някак – само дай знак!

    Коментар от LeeAnn — май 7, 2008 @ 9:52 am

  2. LeeAnn, писах ти писмо. Благодаря ти за подкрепата! 😀

    Коментар от vira111 — май 7, 2008 @ 1:06 pm

  3. Въх! Каква наглост! По-добре да млъкна, щото вече пелтеча от възмущение. Ако искаш помощ …

    Коментар от deni4ero — май 7, 2008 @ 2:29 pm

  4. Здравейте, вижте в блога на Еленко за справка – той съди „24 часа“ в момента.

    Коментар от simionp — май 7, 2008 @ 3:35 pm

  5. Благодаря, Симион, видях и ще му пиша 🙂

    Коментар от vira111 — май 7, 2008 @ 5:53 pm

  6. съди ги, по дяволите!!! това заслужават!!! още повече, че в блога си ясно си уповестила какви са авторсикте ти права, така че имаш пълните основания да го направиш! с две ръце съм зад теб!!!

    Коментар от Niili — май 7, 2008 @ 7:41 pm

  7. Като Ви казвам: Отвратен съм от хиените и лешоядите “журналисти” у нас! – не съм ли прав, че
    ги има в жълтата журналистика??

    Коментар от гравитон — май 7, 2008 @ 8:21 pm

  8. Ау, настръхнах- как може да има толкова нагли хора… нямам думи…
    Имаш и моята подкрепа.

    Коментар от Жени — май 7, 2008 @ 9:15 pm

  9. мейла ми ще излезе точно след този коментар.

    а това е моето рамо.

    Коментар от batpep — май 7, 2008 @ 9:31 pm

  10. Благодаря ви от сърце на всички за желанието да ме подкрепите!
    Тук няма да изнасям много информация за това, какво правя, но който иска да знае, да ми пише 😀
    Не съм се обаждала в редакцията на Уикенд, обадих се направо на адвокат.
    Това е засега.

    Коментар от vira111 — май 7, 2008 @ 9:55 pm

  11. Съди ги, Вира!
    Аман от наглеци. Интернет НЕ Е свободно пространство, авторските права си важат със пълна сила.
    Пиши и на Поли (www.lestgym.com), която също в момента има проблем с краден материал и доколкото знам, ще предприема мерки.
    Не само Еленко и Поли, Нож и виличка също действат по тази линия, доколкото ми е известно.
    Медиите крадат безогледно от всякакви източници. Много е неприятно.
    Подкрепям те, макар че друго, освен „Веднага се свържи с адвокат“ не мога да кажа…
    Всъщност предвид задната дата на събитието освен да искаш писмено извинение в следващ брой, както и хонорар за материала, не знам друго има ли, което може да се направи. Ако се съгласят на това, няма да има нужда да се стига до дело.

    Коментар от Бу — май 8, 2008 @ 7:18 am

  12. Петя Кирилова – Грейди с „феминисткия блог“ също беше обект на кражба, но не знам докъде стигна.
    http://openlyfeminist.blogspot.com/

    Коментар от LeeAnn — май 8, 2008 @ 9:45 am

  13. Бу, може и да бъде трудно, но мисля да ги „поканя“ направо в съда. Никакви хонорари не искам от тях, нито писмени извинения – да са мислили какво правят!
    Ще попитам и Поли и Еленко как вървят техните дела, ще проуча нещата и ще реша точно какво мога да направя.
    Благодаря ти за информацията и за съпричасността! Мисля, че всеки е длъжен да предприеме нещо срещу подобна наглост, иначе по-добре да престана да пиша блог (в смисъл, ако няма да се чувствам защитена по отношение на авторските си права) и то най-вече заради разказите и романа, които съм качила тук.

    Коментар от vira111 — май 8, 2008 @ 1:08 pm

  14. LeeAnn, коментарът ти беше отишъл като спам, сега го видях!

    Коментар от vira111 — май 8, 2008 @ 2:35 pm

  15. Vira, без да са направили това с мен, вече ми кипна. Съди ги! Важно е, ужасно важно е всеки пострадал да не позволява подобно нещо!

    Коментар от Аmelia Еkhart — май 8, 2008 @ 6:55 pm

  16. Ще ти коства мнооого нерви, най-вероятно и много пари… Но все пак, съди ги! Разгласи слачая! Щото тия срама нямат!

    Коментар от Мицева — май 8, 2008 @ 7:59 pm

  17. Това мисля, че ще ти е от полза: http://www.bcnl.org/doc.php?DID=75
    Предполагам, че вече си го прегледала, но вслучай че не си – заповядай!

    Коментар от Мицева — май 8, 2008 @ 8:02 pm

  18. Амелия, както казва и Мицева, ще ми трябват много здрави нерви, а и пари :mrgreen: , но ще опитам да направя нещо!
    Благодаря ви за подкрепата, момичета! 😀

    Коментар от vira111 — май 8, 2008 @ 9:55 pm

  19. Ето и една закъсняла морална подкрепа от Студентски град: гууууууш и стискане на палци! Никой, ама никой няма право да ти обижда труда и да го ползва за своя изгода!

    Коментар от Svetlina — май 9, 2008 @ 4:00 pm

  20. 😀 😀

    Коментар от vira111 — май 9, 2008 @ 10:28 pm

  21. Съди копелетата до дупка! :twistwed: Тея жълти парцали открай време ме дразнят неимоверно, успех!

    Коментар от sickdreamer — май 25, 2008 @ 2:16 pm

  22. Съди копелетата до дупка! 😈 Тея жълти парцали открай време ме дразнят неимоверно, успех!

    Коментар от sickdreamer — май 25, 2008 @ 2:16 pm

  23. Взела съм вече мерки. Няма да оставя нещата така 😀

    Коментар от vira111 — май 25, 2008 @ 2:21 pm

  24. Има ли някакво развитие по случая? Не се оставяй на гадните жълти крадци.

    Коментар от вили — юни 2, 2008 @ 9:48 pm

  25. Здравей,Вира111-)))Ето ме и мен тук.При мен се получи същото с вестник Атака от 09.02.2008 година,но поне ми сложили името и това трябва да ме успокои-))))Заглавието ми беше променено и се изнизаха с номера,че нямало адрес,нито телефон да ми се обадят,като че ли нямам мейл.Но в края на краищата като не можеш да се свържеш с автор,няма да публикуваш.Не знам дали ще успееш да се справиш с такива,като тези два вестника,пък и предполагам,че не са само те,а всички….Почти съм убедена.Нямаме закон за авторското право като хората…Мислех си да се свържа с повече хора,пострадали по този начин,заедно може и да направим нещо….Спирам до тук,че като се сетя,езикът ми става доста цветущ,а в твоя блог цари мир,спокойствие и тишина-))))Прекрасно е тук!

    Коментар от kabala — юли 15, 2008 @ 7:06 pm

  26. Здрасти, Кабала, ще ти пиша по мейла!

    Коментар от Диана — юли 15, 2008 @ 9:55 pm

  27. Какво стана? Осъдихте ли ги?
    Надявам се че си успяла, а не е поредното дело спечелено от крадци!

    Коментар от Силвия — октомври 20, 2008 @ 5:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

