Панаира на Vira

май 6, 2008

Планината – моята

 

15 Коментари »

  1. Ииииииииии, тая първата просто е велика! Не спира дъха, просто ти забързва сърцето и по някое време усещаш как топлина се стича по вените ти и даже към петата минута почваш да трепериш и да се чудиш кой пак те трясна с мук и как така пак не си го забелязал. Въх, не знам защо, ама много ми харесва. Много много.

    Коментар от Svetlina — май 7, 2008 @ 1:02 am

  2. Благодаря, Светлинке! Ти да знаеш колко е хубава в оригиналния си размер, ама, пусто, много ги смалих. А WordPress-а ми ги смали още повече. За следващите ще се постарая да се виждат по-добре.
    Точно тази първата не можах да се сетя къде точно съм я снимала, за всички други знам, но за нея просто изумих – наистина някакво вълшебство ще да е станало – нали точно тогава четях Приказка безкрай! 😀

    Коментар от vira111 — май 7, 2008 @ 1:37 pm

  3. явно ми е тръгнало на пелтечене, този път от възхищение, за това ще кажа само ВЪХ!

    Коментар от deni4ero — май 7, 2008 @ 2:33 pm

  4. Въхкай, въхкай ти! И около вас има такива красоти – платото, на което са разположени Марково и Белащица например.

    Коментар от vira111 — май 7, 2008 @ 2:36 pm

  5. бе, то може да ги има, ама как не съм се затърколиала до там :mrgreen: , да видиш пък до нас, на брега на реката колко е красиво, или горе на тепето над нас, или в началото на Главната рано сутрин … ееееех, мечтииии, мечтиии …

    Коментар от deni4ero — май 7, 2008 @ 10:52 pm

  6. Ще ме накараш някой път да дойда! 😀

    Коментар от vira111 — май 8, 2008 @ 1:57 pm

  7. Заповядай 😀 С удоволствие ще се цана за гид 🙂

    Коментар от deni4ero — май 8, 2008 @ 1:59 pm

  8. Ти, аз и всичките бебоци по главната на Пловдив – представям си картинката 😀 😀

    Коментар от vira111 — май 8, 2008 @ 2:07 pm

  9. Това е Нашата България!!!!
    И има на какво да се възхищаваме!

    Коментар от Павка — май 8, 2008 @ 2:10 pm

  10. хе хе … по Главната ще ние трудно да ги опазим, ще трябва да тичаме, аз поне със сигурност ще тичам след Деница, защото тя не ходи, а тича. Губи се разходката …

    Коментар от deni4ero — май 9, 2008 @ 1:46 pm

  11. Като става дума за снимки от Родопите ето една уникална, направена на Кръстова гора по време на почивните дни 01-04 май. Просто не е истина

    Коментар от iglika333 — май 12, 2008 @ 1:54 pm

  12. Лелееееее … страхотно е!

    Коментар от deni4ero — май 12, 2008 @ 2:12 pm

  13. Не мога да повярвам, направо ме разтресе, дори да не е истинска, идеята за такова нещо е достатъчно прекрасна!

    Коментар от vira111 — май 12, 2008 @ 2:53 pm

  14. Тази снимка я виждам за втори път.Един от братовчедите ми я показа.Каза, че е правена на Кръстова гора в същия период от време, от негов колега.Обвиних го в манипулация.Може би съм сгрешила…?

    Коментар от Павка — май 16, 2008 @ 11:50 am

  15. Може и да не си сгрешила. И аз не мога да повярвам, че е истинска. Но дори да не е, тя пак е много хубава и като замисъл и като изпълнение. Доставя ми наслада да я гледам и да си мисля колко близо е Бог до нас. И че е способен на всичко.

    Коментар от vira111 — май 16, 2008 @ 12:28 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

