Панаира на Vira

април 25, 2008

Книжно и верижно

Filed under: Популярни — Етикети:, , , — Диана @ 1:57 pm

Яна ме покани да напиша за последните книги, които съм купила, прочела, подарила, и тези, които искам да прочета – нови и стари. Ето, вижте:
(все пак се въздържах да пиша само за детскте кнги, с които напоследък е пълен животът ми)

Последните 3 книги, които си купих:
Дневникът на един маг – Паулу Коелю
Двойниците в легендите, магията и живота – Иван Николаевич Тересов
Хари Потър и нечистокръвният принц – Джоан Роулинг

Последните 3 книги, които помня, че купих за някого:
Повече от три, но всичките от раздела „Тайни и загадки“ в Хеликон. На рождените дни на баща ми само такива му подаряваме. Имената им не помня.

Последните 3 книги, които прочетох:
Завръщане към битие – Зекария Сичин
Магьосникът от Землемория – Урсула Ле Гуин
Лявата ръка на мрака – Урсула Ле Гуин

Последните 3 детски книги, които прочетох (на глас):
Фердо мравката – Ондржей Секора
Карлсон – Астрид Линдгрен
Пипи дългото чорапче – Астрид Линдгрен

3 книги, които бих искала да прочета отново:
Любов по време на холера – Габриел Гарсия Маркес – Яна ме подсети за тази книга, която много обичам (пак по сантиментални причини)
Братята с лъвски сърца – Астрид Линдгрен
Роня, дъщерята на разбойника – Астрид Линдгрен
(това се сетих на прима виста, иначе има стотици книги – не преувеличавам – които ми се препрочитат. Едни от тях са книгите на Хенри Милър)

3 книги, които бих искала да прочета в най-скоро време:
Приказка безкрай – Михаел Енде
Сърцето на змията – Иван Ефремов (искам да наваксам с фантастиката)
Недокоснат от човешки ръце – Робърт Шекли – разкази и новели (искам да наваксам с фантастиката)

Каня ви да продължите (ако вече не сте минали по реда си): LeeAnn , Жени, Майк Рам, както и всеки друг, който желае!

 

8 Коментари »

  1. Ухаааааааааа, вече сте прочели Пипи 🙂
    (Приказката без край и Пипи са две от к нигите, които мога да чета по цял ден и да забравя да ям и така в продължение на дъъъълги месеци)

    Коментар от Svetlina — април 25, 2008 @ 5:47 pm

  2. Току що получих Приказка безкрай – книжарят ми я донесе лично, защото сутринта обеща да ми я вземе от борсата, ходих два пъти, нямаше го и накрая дойде до пред блока да ми я даде човекът! Ама той си е такъв 😀
    А на Пипи само не ми казвай, че можеш да я четеш и да не ядеш – там на всяка страница ядат вкусотии – курабии, палачинки. Аз ходя по няколко пъти до кухнята и често съм правила курабии (често, защото съм я чела на себе си, на Давид, като беше малък, и сега на Андрей). 😀

    Коментар от vira111 — април 25, 2008 @ 7:14 pm

  3. ЧЕстно – не съм си и помисляла за ядене, докато я чета 🙂 Само дето ми се е искало да се катеря по покриви, да яздя конче с още две деца, да имам грамадна шапка и малкото зелено легло на мистър Нилсон 🙂

    Коментар от Svetlina — април 25, 2008 @ 7:40 pm

  4. Я виж тук 😀

    Коментар от vira111 — април 25, 2008 @ 9:35 pm

  5. аз пък докато четя Пипи, все какао ми се припийва … и ми се щеше да съм на кораба и на острова …

    Коментар от deni4ero — април 25, 2008 @ 11:17 pm

  6. Ти пак съзря кулинарните теми 😀 Трябва да направим една верижна игра на кулинарна тема. Нещо като: 3 рецепти, които искам да сготвя скоро и 3 ястия, които никога няма да опитам 😉

    Коментар от vira111 — април 25, 2008 @ 11:25 pm

  7. голямо плюскане ще падне 😀 иначе идеята е доста … чревеугодна … отивам да разровя хладилника …

    Коментар от deni4ero — май 2, 2008 @ 2:23 pm

  8. Прошу вас, добавьте и мои книги. С моего сайта вы можете все электронные книги скачать бесплатно

    Коментар от Steh — ноември 1, 2009 @ 4:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

