Панаира на Vira

април 17, 2008

На пето място съм в конкурса „Оставката на министъра”

На пето място съм в конкурса „Оставката на министъра“. Спечелила съм 150 лева награда. Много се радвам. Това е първата ми победа в литературен конкурс и първите пари, спечелени с писане. Благодарна съм на всички организатори и журиращи за високата оценка.

Ето и резултатите при Пейо.

Вече обещах на децата да ги заведа в Джъмбо и да им купя, каквото поискат (което иначе не мога да си позволя). Това ще направя с парите. Още веднъж благодаря на хората, осигурили наградния фонд.

Честито и на другите спечелили!

Наистина много се радвам!

 

23 Коментари »

  1. Честито!!! Дай боже още много такива победи за напред. Не че си забогатяла, но поне да си морално удовлетворена.

    Коментар от iglika333 — април 17, 2008 @ 9:26 am

  2. Еййй, браво! Много се радвам 😀 😀 😀 Само така! Сега иди и разбирай и „Писателскта работилница“ 😀

    Коментар от deni4ero — април 17, 2008 @ 9:55 am

  3. Искрено честито на децата от мен! Отдели си няколко часа за Джъмбо 🙂

    Коментар от Дачи — април 17, 2008 @ 12:56 pm

  4. Благодаря, момичета, наистина много се радвам – най-вече заради вниманието, заради това, колко много хора прочетоха разказа ми благодарение на конкурса. А Джъмбо – веднъж съм влизала там – едвам излязох! 😀

    Коментар от vira111 — април 17, 2008 @ 1:22 pm

  5. Аз съм малко тъпичка – какво е Джъмбо (освен всеизвествите самолет и герой от Лека нощ, деца 😉 )?

    Иначе – честито! ДАже и браво, щото си надминала дори Кал Ненов. Много е хубаво като минеш хората, които уважаваш. Едно такова отвътре те гъделичка…

    Коментар от Svetlina — април 17, 2008 @ 5:22 pm

  6. Истински се радвам за успеха ти. Честито!!!
    А за дребосъците още повече се радвам 😉

    Коментар от jenikoleva — април 17, 2008 @ 5:31 pm

  7. Благодаря, Жени и Светлинка!
    Надминала съм Калин, но журито не беше професионално (не ги подценявам, но просто не знам нищо за тях), а и всички си писахме разказите набързо. Ще се радвам да го надмина пред истинско литературно жури.
    А Джъмбо е най-големият магазин за играчки, който аз съм виждала. Той не е само за играчки, но ние едва играчките успяхме да разгледаме в него. И го построиха на две крачки от блока ни. От другата ни страна е Комсед, за който си мислех, че е работилницата на Дядо Коледа, и не вярвах, че в Джъмбо ще има нещо, което да не съм виждала другаде, но имаше, даже много неща 😀 Харесали сме си един „Бас Светлинна година“, който виси на корда от тавана и като го включиш обикаля в кръг – лети.

    Коментар от vira111 — април 17, 2008 @ 7:47 pm

  8. А ще останат ли парички да ми вземете и един Туистър? (половин стотак е САМО 😉 )

    Коментар от Svetlina — април 17, 2008 @ 9:15 pm

  9. ехаа :))

    Коментар от batpep — април 17, 2008 @ 9:17 pm

  10. блазе им на дечурлигата …

    Коментар от deni4ero — април 17, 2008 @ 9:34 pm

  11. Поздравления и от мен!
    Независимо от треските за дялане, тези инициативи, поощряват. Удоволетворенирто, което всеки сам за себе си открива в общуването със себеподобни не е отговорна социална позиция, спрямо тайното желание на всеки от нас да се възроди почетното отношението към перото.А за това трябва по – голяма сцена от „блогуването“.

    Коментар от zelengorova — април 18, 2008 @ 9:59 am

  12. Да, дано след всяко изминало предизвикателство все повече хора да се осмелят да излязат на тази сцена 😀

    Коментар от vira111 — април 18, 2008 @ 1:53 pm

  13. Честито и от мене =) Успехи и занапред и ти/ви прави чест, че ще похарчите парите за подаръци на децата – това се казва отдаден родител^^

    Коментар от sickdreamer — април 20, 2008 @ 11:21 pm

  14. Мерси, sickdreamer, а ти къде изчезна? 😀

    Коментар от vira111 — април 21, 2008 @ 12:34 pm

  15. За първи път гостувам в твоето интернет пространство и много се радвам, че ме посрещна с такава хубава новина. Честито от мен и от всички момичета вкъщи.

    Коментар от Evy — април 21, 2008 @ 1:53 pm

  16. Я сега познай къде бях вчера. Оф – почти хванах мускулна треска от тоя Джъмбо. И на това отгоре почти фалирах. Ама ще се върна за още 🙂 В момента събирам парички за правяч на балони със спусък 🙂 И за надуто пони. И за един цял куп ластички…

    Коментар от Svetlina — април 21, 2008 @ 3:03 pm

  17. Еви, много, много се радвам. Благодаря и да идваш често, а също и да ми помогнеш за това, за което ти писах! Много поздрави на момичетата, надявам се скоро да ви видя! 😀

    Коментар от vira111 — април 21, 2008 @ 4:29 pm

  18. Светлинка, защо не каза по-рано, и ние вчера бяхме там – преди обяд. Разбира се, пак успяхме да разгледаме само играчките. Дори до ластиците за коса не стигнах, всичко останало минахме транзит. А от към пари – да – разбиващо е. Не защото е скъпо, а защото има много и все нещо те изкушава да си го купиш. Правяча на балони мисля, че знам кое е, даже го купих 😛

    Коментар от vira111 — април 21, 2008 @ 4:37 pm

  19. Svetlina, опасна си!
    Поздравления от мен за Даиана (не съм се съмнявал, че ще бъдеш номинирана, с твоя талант).
    Аз трупам дребни финансови постъпления от bgreporter.com
    Като стигна 50 лева награда съм обещал на колегите да ги черпя KFC …

    Коментар от bulpete — април 21, 2008 @ 8:19 pm

  20. Даяна излезе странно, вместо ДИАНА (извинявай).

    Коментар от bulpete — април 21, 2008 @ 8:21 pm

  21. Няма нищо, оставям го така. Благодаря за поздравленията, а аз ти пожелавам повече и по-големи финансови постъпления (твоите, макар и дребни, както казваш, поне са редовни, нека това да е само началото) 😀

    Коментар от vira111 — април 21, 2008 @ 9:37 pm

  22. Оказа се, че Яна от сто време е искала да ме заведе там, ама все го наричаше „един голям магазин на бул. България“. А излизане с нея предиобед е невъзможно, щото тя тогава сънува 🙂 Я кажи как работи bubble maker-a. А после приемам и доказателства за това, че съм опасна 😉

    Коментар от Svetlina — април 21, 2008 @ 10:13 pm

  23. bubble maker-a, ако е същият, работи така: слагаш му една батерия, сипваш от шишенцето сапунен разтвор в паничката (има вътре една пластмасова паничка), потапяш четирите назъбени кръгчета в разтвора, насочваш и дърпаш спусъка. Вентилаторът се завърта и издухва безброй балони. После потапяш пак и така…
    Представи си балони едновременно не от едно, а от четири кръгчета, и издухани не с уста, а с много повече въздух!
    Такова е нашето пистолетче, не знам ти кое си гледала. И струваше по-малко от 2 лева. 😀

    Коментар от vira111 — април 22, 2008 @ 8:53 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

