Панаира на Vira

април 9, 2008

Селина

 

Това е моята братовчедка Селина Димитрова – манекенка и художничка.

Как съчетава тези две занимания, които не са ú просто хобита, а настоящи и бъдещи професии?

Да работи като модел е нейната детска мечта, от която тя още не се е отказала. Включваме я в клуба на непоправимите мечтатели, в който членувам и аз.

За мечтата си е готова да пожертва изключително много неща – на първо място всички дребни житейски удоволствия като похапването на вкусотийки и шляенето без цел например. И това го прави с лекота.

Държа да кажа, че е изключително дисциплинирана в следването на целите си, не знам как го постига. Видимо се отличава от връстниците си така, както се отличава човек, който си е поставил високи и точно определени цели, от хората, които напредват, но без значение в коя посока.

Някои я намират за странна, аз обаче вярвам и ще продължа да вярвам в нея, макар да не намирам манекенската професия за много удачна.

А рисуването? Бих казала, че то вече ú е една сбъдната мечта. В нея тя вложи не по-малко усилия и страст и сега учи във флорентинската Academia di Belle Arti.

А това са нейните най-първи картини, които е рисувала по снимки:

 

Харесват ми с чистотата и наивността си, с идеализма, който е вложила в тях. Дано съхрани тази яснота не само в творчеството, но и в себе си. Защото е трудно да преминеш през годините и пак да рисуваш лица без бръчки и тревоги, идеализирани, чисти лица, пред които няма поставени маски. За критиците ще кажа, че това може да се случи само в младостта, само в „първия път“, и се е случило.

 

 

По-нататък започват натюрморти:

 

Скоро очаквам да ми прати снимки и на новите си неща. Чакам с нетърпение!

П.П. – познайте на кой от портретите съм изобразена аз 😛

Блог класацията на България

12 Коментари »

  1. Много красота струи от вас. Лицата, картините, излъчването и една особена магия. 🙂
    Ти си изобразена с дете в ръце, нали?

    Коментар от ameliaekhart — април 9, 2008 @ 10:02 am

  2. Позна веднага! 🙂
    Благодаря за милите думи!
    А другите портрети са: на майка и, на баба и като млада (която ни е обща баба), дългокосата руса жена незнам коя е, Селина трябва да каже 😀

    Коментар от vira111 — април 9, 2008 @ 10:16 am

  3. и аз за нея си помислих от раз 🙂 Имате много общо с майка ти и баба ти … да се чуди човек що ли 😀

    Коментар от deni4ero — април 9, 2008 @ 2:27 pm

  4. Желая й много успех- такива хора го заслужават 🙂
    И аз се сетих на кой портрет си ти 😉

    Коментар от Жени — април 9, 2008 @ 4:06 pm

  5. Дългокосата руса жена би трябвало да съм аз. Или поне така твърди леля.

    Коментар от Иглика — април 9, 2008 @ 8:16 pm

  6. Така е, но има още един портрет на дългокоса руса жена – на снимката от изложбата. 😀

    Коментар от vira111 — април 9, 2008 @ 9:34 pm

  7. Не знам…
    Толкова общо има в тези портрети.
    И са са толкова светли и чисти !
    И ти даряват тишина и спокойствие !

    Коментар от Павка — април 10, 2008 @ 8:54 am

  8. Това зад водещия на изложбата с червените отблясъци е бременната Иглика. В интерес на истината точно тази картина най-много ми допада. Не че има нещо общо с мен като бременна, аз по-скоро имах форма и излъчване на кит, отколкото такава еферичност, но като картина е много жива. Има фон, има дреха с детайли и лицето е много слънчево и изразително.

    Коментар от iglika333 — април 10, 2008 @ 2:07 pm

  9. Радвам се, че ги виждате така, както ги виждам и аз!

    Коментар от vira111 — април 10, 2008 @ 4:34 pm

  10. Само си се чувствала като кит, не си имала такова излъчване 😀

    Коментар от vira111 — април 10, 2008 @ 6:01 pm

  11. […] Моята братовчедка Селина ми изпрати тази покана. За съжаление няма да мога да отида чак до Шабла, но се надявам някой от вас да намине, ако има път натам. За братовчедка си съм писала и преди: Селина […]

    Pingback от Изложба живопис на Селина Димитрова « Панаира на Vira — август 2, 2008 @ 2:51 pm

  12. […] е Кармен, другият – Селина:   Вашият коментар LikeBe the first to like this post.Вашият […]

    Pingback от Имам си два фотомодела… « Панаира на Vira — януари 3, 2011 @ 4:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

