Панаира на Vira

март 21, 2008

Проветряване

towers.gif

 

Напоследък взех да пиша много проповеднически. Добре, че има хора като Деничеро – да ми разведряват от време на време постовете.

Ще разкажа сега някои от скорошните бисери на моя малък син, който е в тази „бисерна“ възраст на четири годишните.

Влиза снощи в кухнята с едно разкъсано писмо от Мобилтел, изважда отвътре сметката, възторжено ми я подава и казва:

– Станах богат! 😀

А пък един от любимите му изрази, който вмъква много умело, когато разказва случка, е:

– И стана нещо невероятно! – ама чак гласът му потреперва от тази невероятност.

Подозирам, че го е попил от мен, защото аз понякога така се изразявам.

Снощи четем Огнивото (на Андерсен) и там войника щели да го бесят. Но Анди за първи път я чува тази дума и ми казва:

– И мен Дади искаше да ме меси (Дади е брат му – Давид).

– Как искаше да те меси?

– С брашно.

Казал му, че ще го омеси на палачинка. Но аз докато загрея, че става въпрос за бесенето… Обясних му, че това е да вържат някого на въже и да го оставят да виси. А пък огнивото го представих за кибрит. Да си кажа честно, и аз не знам как изглежда това огниво, ама като трябваше да обясня…

А най-интересно е това, че малкият ми син смята, че от ЛЕГО може да се направи всичко. И не просто от ЛЕГО, а от частите, които ние имаме. И като се почне:

– Трябва да направим телевизионната кула, ама същата! (Същата като истинската. А кулите и вентилаторите са най-голямата му страст.)

– Ами, направи я.

– Не, трябва ти да ми помогнеш!

Аз трябваше да направя онова разширение с прозорците – под върха. А той – останалото. Това не беше толкова трудно, но на другия ден ми обясни, че трябвало да направим КОСМОСА от ЛЕГО :mrgreen: Добре, че „космосът“ се оказа един космически кораб, а не целият космос, че иначе лошо ми се пишеше…

П.П. Вчера блогът ми стана точно на три месеца и завърши деня с точно 8000 посещения!

И още нещо, което не мога да не споделя – ето това! (Аз нямам нищо общо с него, освен, че го харесвам!)

8 Коментари »

  1. Наистина си имала късмет с Космоса :D, че тогава наистина ти се е разкала играта. Макар че, като гледам от разказите ти, си добре запозната с негова същност, дължина, дълбочина … и изобщо пипаш много деликатностно, както казва Тигър 😀
    Усмихнат и слънчев ден 🙂

    Коментар от deni4ero — март 22, 2008 @ 10:49 am

  2. Абе, запозната съм аз с космоса, ама не и да го строя от ЛЕГО. Защото докато намеря частите и докато го докарам да изглежда както Анди си го представя… то в това е проблемът – че трябва да стане както тои си го представя, но аз да го измисля и построя!

    Коментар от vira111 — март 22, 2008 @ 9:25 pm

  3. 😀 хич не ти е лесна задачата

    Коментар от deni4ero — март 23, 2008 @ 4:17 pm

  4. 🙂 Снимката на кулата в дясно е в Калгари, нали? Събуди детски спомен :))

    Коментар от Мария — март 24, 2008 @ 6:55 pm

  5. Не! 😀 Това е кулата Снежанка – на връх Снежанка между Пампорово и Смолян! Къде чак в Калгари пък ти!

    Коментар от vira111 — март 24, 2008 @ 7:03 pm

  6. Страшно си приличат. Спомням си, че като дете намерих снимка на баща ми пред подобна (май – упс) кула, където се е снимал с индианец (с автентичното облекло, перата и всичко):)
    Е, все пак снимката събуди спомен. Скоро бях на Снежанка, странно защо изскочи онзи спомен.

    Коментар от Мария — март 24, 2008 @ 7:15 pm

  7. Моят малък син, незнайно защо, много харесва кули. На Снежанка не сме го водили още, но по снимки му е една от любимите. Аз съм се качвала на нея само веднъж – имам предвид горе – на терасата. Сега не знам дали пускат там. А може и до Снежанка някога да се е качвал индианец, защо не? 😀

    Коментар от vira111 — март 24, 2008 @ 10:53 pm

  8. Ех, Диана, толкова се радвам на отдадени родители като теб!! Наистина звучиш много… ам… обичащо! :]

    Коментар от sickdreamer — май 6, 2009 @ 1:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

