Панаира на Vira

март 17, 2008

Моите „трябва да”

Filed under: Без категория — Етикети:, , — Диана @ 8:46 am

fruits.gif

Петър Рашев пожела да узнае кои са моите „трябва да“ и ето, аз отговарям:

Трябва да:

1. Започна да си боядисвам косата. Досега никой не успя да ме накара. Опитвали са се – и тактично и не чак толкова. Сестра ми даже ми е купила две кутии боя, с твърдото намерение да ме намаже, ако трябва и докато спя. Не, че никога не съм се боядисвала и не съм си третирала драстично косата, напротив – била съм и червенокоса и ситно накъдрена. Но да започна да се боядисвам редовно! (което е досадно).

Та, както казах, досега никой не успя да ме накара, но преди няколко дни, една баба на пейката в градинката ме попита – това дете, дето го разхождам, внуче ли ми е!? После се оказа, че била на 87 години и недовиждала, обаче, като се прибрах, погледнах първо към боята – онази – от сестра ми.

2. Спя повече. Сегашните пет-шест часа сън в денонощието не ми стигат.

3. Напиша всички онези прекрасни книги, които „живеят“ в главата ми. Някои от тях съм започнала, други – не. Но с всяка изминала година те стават повече и повече. Оставила съм ги там да узряват и помъдряват. Но единственият начин да узрея и да помъдрея аз, е да седна да ги напиша. Ето защо точка 2 вероятно няма да бъде изпълнена.

4. Изхвърля половината неща от къщи, за да се отвори място за всички кучета и котки, които смятаме да отглеждаме! Това – в рамките на шегата, но трябва да помисля дали наистина е невъзможно да си имаме домашен любимец. Големият ми син обаче иска куче, малкият – котка. Аз им отговорих, че искам лъв. А дребният разтревожен ме помоли: „Не си купувай лъв, ще ми изяде котката!“ (бъдещата такава).

Като се замисля, всичко, което смятам, че е важно, го правя. Останалото се намества само.

А сега приканвам Жени, BatPep и Майк Рам да споделят кое е тяхното „Трябва да…“

5 коментара »

  1. Пуснах отговор направо в блога 😉
    Успех с твоите „трябва да“!

    P.S. Така се смях на молбата за лъва 😀

    Коментар от Жени — март 17, 2008 @ 1:48 pm

  2. И аз се смях за лъва и продължавам, ама ми се ще да прочета книгите, за които имаш планове, ако и това да означава още по-малко сън. А? Моля те 🙂

    Коментар от deni4ero — март 17, 2008 @ 4:07 pm

  3. deni4ero, и на мен ми се ще да ги видя написани и издадени, но засега няма такива изгледи. Първата от тях е тук – качена в блога ми – Наука на науките (детска, разказва се за 11 годишни деца). Втората и част сега я пращам на поредния конкурс – за да видят поне, че не съм се отказала. В момента пиша разкази (пак за конкурси), защото се надявам, че по-лесно и бързо се пробива с тях.

    Коментар от vira111 — март 17, 2008 @ 5:50 pm

  4. Трябва да…ммммммм….Вски има много трябва да…Не искам да си помислям за моите…Успех в писането и публикуването, аз не съм много писателски ориентиран ама пък за това рисувам/ рисувах по-точно/…Нямам време и все си казвам ,другия месец почвам и така ….30 години…

    Коментар от Koe-kak — март 18, 2008 @ 11:49 am

  5. Кое-как, съжаляваш ли за тези 30 години?

    Коментар от vira111 — март 18, 2008 @ 3:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.