Панаира на Vira

февруари 28, 2008

„Днешната младеж“

Filed under: Без категория, Разказано в картинки — Етикети:, — Диана @ 3:12 pm

andi_i_vili.gif

Ей заради тази снимка реших и аз да напиша една „статия“ за днешната младеж. За „силния пол“, за „слабия пол“. И за борбата кой-кого.

Това са моят син и едно момиченце, с което си играе през лятото.

Но картинката е показателна.

Забележете как го гледа тя! А той накъде гледа?

Забележете жизнерадостния му поглед! Тя обаче има нещо наум.

Забележете в кого е топката!

И кой кого иска да хване за ръка.

Днешните момичета и днешните момчета изпадат все по-често в такава ситуация, правило ли ви е впечатление?

13 Коментари »

  1. Това се връзва и с моя последен пост: Кой печели повече и кой храни семейството?. Хвърли му един поглед 🙂

    Коментар от Майк Рам — февруари 28, 2008 @ 4:23 pm

  2. Тази снимка ми напомни за сестра ми и момченце, с което си играеше на село, когато беше на 3-4 (преди около 10 години).
    Тогава той щеше да строи къща за нея и трите им деца 😉
    Това лято пък беше (сестра ми) „тартор“ на група момчета (+първата и любов 😉 ) на възраст от 6 до 16- това сме ние жените…

    Коментар от jenikoleva — февруари 28, 2008 @ 5:36 pm

  3. Майк, прочетох го. Но се въздържам да коментирам по сериозни въпроси, извън тези, които много ме вълнуват. Даже и по тях мисля вече да се въздържам, защото отговорите не са еднозначни и често не мога да изразя цялостно и съвсем ясно какво мисля. Разбираш ли, всеки има отговора в главата си, но не винаги е лесно да го измъкнеш цял от там. Затова и предпочитам художественото слово – там само се загатва и после оставяш на читателя да си го дообмисля според своя светоглед.

    Коментар от vira111 — февруари 29, 2008 @ 8:42 am

  4. Жени, и моята сестра е по-буйната от нас двете, и тя е прекарала като малка повече време на село от мен и правеше невероятни бели и каскади. Много хубаво си обобщила с последното изречение – то май изчерпва всичко по въпроса!

    Коментар от vira111 — февруари 29, 2008 @ 8:50 am

  5. За съжаление си оставаме тартори цял живот, само че след 16 трябва да действаме подмолно, за да не нараним мъжкото его. напоследък на толкова много мъже им харесва да си стоят в къщи и да се грижат за домакинството, че това чак ме плаши. Искам да съм си от слабия пол, защото ми омръзна да съм като товарно магаре. Искам да ме обгрижват.
    Мечти, както са казали хората.
    А за това кой кого води веднага се сещам за Дади – големия брат на Андрей – и Кари. Тя имаше план за живота му поне 20 години напред, който включваше задълженията му и прическата плюс катинарче и една обичка. Смяла съм се от сърце с нейните изказвания. Тя го заведе буквално на първия учебен ден. Съблече му якето да остане по костюм, въпреки протестите му, че е студено. Докато той се суетеше къде да застане тя го подреди на подиума да си каже стихотворението.подкани го с поглед. беше много хубаво. а в пубертета тези отношения за съжаление се изгубват.

    Коментар от Иглика — февруари 29, 2008 @ 12:52 pm

  6. малко оффтопик
    Аз по навик от форумите не си преглеждам мненията преди да ги пусна, а тук няма бутонче редакция. Та извинете ме за малките и сгрешени букви.

    Коментар от Иглика — февруари 29, 2008 @ 12:54 pm

  7. Нищо, аз ти ги оправих. Отношенията се изгубиха още след втори-трети клас, когато почнаха да се осъзнават кой е момче и кой – момиче. В смисъл – истински да се осъзнават, не само външно. В четвърти клас вече почти не си говореха, а от бебета са заедно. Интересно ми е сега, ако се срещнат, как ще се държат, защото не са се виждали от година, да не кажа – две.
    И от мен малко офф – днес правих навън първи пролетни снимки!

    Коментар от vira111 — февруари 29, 2008 @ 1:56 pm

  8. мойта щерка е на 1,5г., обаче вече почва да ме плаши. вероятно генерал в армията ще я правим,в полицията ли, що ли…

    пък момченцата да стават там балерини, художници, музиканти..

    Коментар от batpep — февруари 29, 2008 @ 5:48 pm

  9. Леле! Не може така – аз имам две момчета!

    Коментар от vira111 — февруари 29, 2008 @ 8:08 pm

  10. е нищо де!

    и ние, художниците, работим 😀

    Коментар от batpep — март 1, 2008 @ 3:43 pm

  11. Ти художник ли си, batpep, още повече ми се издигаш в очите!

    Коментар от vira111 — март 1, 2008 @ 6:58 pm

  12. хаха, не бе 🙂 нали го знаеш оня лаф:
    „истинските мъже имат синове. онези които имат дъщери са .. художници!“ :mrgreen:

    Коментар от batpep — март 3, 2008 @ 10:45 am

  13. Ех, ама и аз – каква съм буквалистка!

    Коментар от vira111 — март 3, 2008 @ 12:45 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

