Панаира на Vira

януари 31, 2008

Най-интересните ключови думи, по които ви намират през търсачките

laught.gif

По-скоро не думи, а словосъчетания. Моята статистика е много интересна в това отношение. Хората стигат до блога ми, търсейки нещо съвсем друго. Например:

олио от семки на грозде

училище в село глава

горяща вода

газова горелка

фризьорство

сандали 2008

керамично гърне за го (вероятно за готвене)

валенсия, замъци

осоляване на месо

най-едрата порода куче

жена очите си сам сути

наръчник за любовника

мръсни разкази

разкази за колежки

А щастливите ми думи се оказаха Ахил и живак – почти всеки ден някой търси Ахил и живак.

Не можах да се въздържа да ги покажа. И това са само от последната седмица. Ще поясня още, че много от тези неща наистина ги има в романа и в постингите ми, макар и не в такива съчетания.

И накрая – да добавя, че и аз съм търсила безброй странни неща в интернет в още по-странни комбинации от думи. Та до всички, чиито изрази цитирах: Не се обиждайте, много сте ми сладки, посетете ме пак!

8 Коментари »

  1. Хахаха… заслужава си да си задам позволение за търсачките само за да видя подобен списък… някои неща са направо туш-даун:D:D!!
    Ами аз реших да не ме намират с търсачки (засега поне). Не знам защо. Може би защото все още си мисля, че няма какво толкова да казвам; пък и както редовно съм го заводила тоя блог, мани бегай…

    Коментар от vanilla — януари 31, 2008 @ 3:35 pm

  2. Давай, на мен това ми е едно от най-интересните неща за следене. Даже някои изрази ги копирам в Гугъл да видя и аз какво ще излезе!

    Коментар от vira111 — януари 31, 2008 @ 4:39 pm

  3. Най-интересното обаче е, че днес видях следното „къде да отидем на 2 фев“?!? Не знам как търсачката го е прехвълила към моя блог. Изобщо 🙂
    дори, както казваш ти пробвах в Гугъл, ама не си намерих блога. Странна работа. Обаче е факт 🙂

    Коментар от ivostr — февруари 2, 2008 @ 2:43 pm

  4. А при мен днес има „времето през февруари“! И аз така, като теб веднъж се открих чак на 10та страница. Явно хората имат търпение да преглеждат и до там. Ама и аз какво търпение имам!

    Коментар от vira111 — февруари 2, 2008 @ 2:49 pm

  5. Понякога не е до търпение. Аз примерно гуглирам и после проверявам 1, 2, 3, 8, 17, 20, 21, последна страница. Сантимент го наречи.Обаче онова керамично гърне може да е и за гоРИЛИ или гоДЗИЛИ 🙂

    Коментар от Svetlina — април 13, 2008 @ 8:51 pm

  6. Може, може. А аз се улавям, че проверявам така – 1, 2, 3, после 10 и следващите кръгли, или последни от редичката долу.
    Интересното е, че сандали 2008 продължават да се появяват поне веднъж седмично. Освен тях, слушай само от тези дни:

    големи, кръгли обеци цена
    как да си направим научно нещо
    какво са за мен идеалите
    клипчета в космосът
    иван грозни
    земя вика марс
    sandali – 2008
    за колко време се разваля магията
    лабораторни щипки
    българска легенда на английски език
    мисли за великден
    най странните великденски яйца
    flower+be happy
    изолиране на шумовете в училище
    влача се по ума на някого есе
    странен картина за неразгадана си
    как да проверим дали плащам данък земя
    кръстоски между различни видове животни

    Добре, че ми извади темата от архивите да си обновя смешките 😀 😀

    Коментар от vira111 — април 13, 2008 @ 10:09 pm

  7. ХАхахахахаххаххахахахахаха – „как да си направим научно нещо“ и „влача се по ума на някого есе“ – да са ти честити. Иначе за едното мога да те светна – flower ти се казав голямата картинка на маргаритка, та затова са те вързали 🙂

    Коментар от Svetlina — април 13, 2008 @ 10:49 pm

  8. „клипчета в космосът“
    Мисля другия път, като ходя в космоса, да заснема клипчета и да ги кача – да не търсят хората напразно 😀

    Коментар от vira111 — април 14, 2008 @ 8:02 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

